maanantai 3. marraskuuta 2014

19 päivää..

Huhhuh, kauheen kiireinen viikko takana, ei kyllä ollut semmosta päivää, ettei ois ollut mitään tekemistä. Koulunkäyntiä, treenejä, autokoulua ja siinä pitäs vielä ehtiä nähdä kavereita. Hassua, koska ennen olin aina vaan kotona enkä juurikaan tehnyt mitään. Enään 19 päivää mun synttäreihin, en vaan jaksa odottaa! Miten te ootte viettäny teidän 18w synttärit?

Pakko kirjottaa tää juttu, koska mun mielestä tää on niin hauska, olin lauantaina päivällä kävelemässä Jereltä bussipysäkille ja olin menossa semmosen suojatien yli ja joku huusi, että " Emmyyy!" ( tosiaan mun lempinimi), mutta en niinku ajatellu sitä ja jatkoin vaan matkaa ja sitten mun täti soittaa mulle, että mihin oon menossa ja lähdenkö niiden mukaan kiinalaiseen syömään. 





  Hihii, ostin tuon 6kk:den jäsenyyden,
 niin nyt voi käydä treenailemassa niin paljon kuin haluaa.

Sunnuntaina käytiin siellä Oulun uudessa ideaparkissa, mutta siellä oli niin hirveästi ihmisiä, ettei oikein jaksanu katella mitään. Jos menis sitten uudellen, kun se ei ole enään niin uusi juttu.

-Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti