sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Heijssan!

Hyvää isänpäivää kaikille ihanille iseille! Mun viikko on mennyt taas niin nopeasti ja tuntuu etten oo edes tehny oikein mitään. Tiistaina olin katsomassa kärppä peliä tai oikeestaan kaks erää autoin mun mummoa fanishopissa. Perjantaina chillailtiin vaan Jeren kanssa niillä ja lauantaina käytiin leffassa katsomassa se Annabelle, oli kyllä kauhein leffa mitä oon ikinä nähnyt!



Jeren kanssa kokkailtiin perjantaina tortilloja.


Kärpät vs. Vienna Capitals.

Ostin bikbokista nuo farkut, kun moni on sanonut, että ne ois vähän niinkuin dr.denimit. Mun mielestä niissä on todella huono hintalaatu suhde, kun pari kertaa peset niin ne näyttää ihan kulahtaneilta ja menee helposti rikki. Mutta näihin olen ollut kyllä tyytyväinen ja hintaakin oli vaan 19.95e.


-Emilia



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti